Ferrari a dezvăluit că unul dintre pneurile lui Fernando Alonso a avut o
tăietură care ar fi putut provoca o pană în urma căreia spaniolul ar fi
ratat victoria în Marele Premiu al Spaniei."Nu a fost o problemă serioasă. Aveam informaţii că pneul
începea să se deterioreze lent şi strategia noastră era să-l chemăm cu
două tururi mai târziu. Dar întrucât controlăm cursa în faţa lui Kimi
Raikkonen şi pentru că nu am vrut să ne asumăm niciun risc am decis să-l
aducem la boxe pentru a evita orice presiune în anumite viraje", a declaratStefano Domenicali .
Sebastian Vettel nu a profitat de poziţionarea pe grila chiar în spatele
celor doi piloţi Mercedes şi a ocupat doar locul patru în Marele Premiu
al Spaniei, după ce a fost depăşit de Fernando Alonso la prima intrare
la boxe şi de Kimi Raikkonen în urma unui duel spectaculos, înainte de a
pierde şi ultima poziţie a podiumului în favoarea lui Felipe Massa."Cred că putem fi mulţumiţi cu locul patru sau cel puţin
trebuie să fim. Primele trei monoposturi au fost un pic prea rapide
pentru noi şi au făcut o treabă mai bună cu gestionarea pneurilor. Cred
că monopostul nostru este suficient de rapid, dar se întâmplă ceva cu
pneurile şi le deteriorăm mai repede. Trei piloţi s-au descurcat mai
bine astăzi şi trebuie să recuperăm. Nu mergem în ritmul monopostului,
mergem în ritmul pneurilor", a declarat germanul.
Kimi Raikkonen a fost singurul pilot care s-a evidenţiat ca rival al lui
Fernando Alonso pentru victorie în Marele Premiu al Spaniei, în primul
rând prin prisma unei strategii diferite cu trei opriri la boxe.Întrebat dacă s-a gândit cu adevărat la victorie în timpul cursei, Raikkonen a replicat: "Poate
la jumătatea cursei, când eram lider, dar noi eram pe pneuri uzate, iar
el pe pneuri noi. Este prea uşor să depăşeşti, aşa că nu avea niciun
rost să lupt pentru că nu-l poţi ţine în spate. Ştiam că dacă pot rămâne
în spatele sau aş putea avea şanse, dar până la urmă a fost prea rapid".
Nico Rosberg şi Lewis Hamilton au monopolizat prima linie a grilei de
start în Marele Premiu al Spaniei, însă problemele cu gestionarea
pneurilor s-au repetat la fel ca în Bahrain."Nu mă aşteptam să fie atât de dificil, credeam că vom fi
într-o poziţie mai bună. A fost foarte dificil, dar de ce? De ce suntem
atât de rapizi pe un tur şi atât de lenti în ritm de cursă? Este ciudat,
nu este vorba doar de unele pneuri, ci şi de cele frontale, şi de cele
spate. Nu există nicio explicaţie", a precizat Rosberg la finalul cursei.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu