joi, 1 noiembrie 2012

Ricciardo si Vergne confirmati la Torro Roso pentru 2013 !

 Toro Rosso a anuntat linia de piloţi pe care o va aborda în sezonul următor al Formulei 1. Conform aşteptărilor, cea de-a doua echipă deţinută de grupul Red Bull va miza în continuare pe serviciile lui Daniel Ricciardo şi Jean-Eric Vergne, care au sosit la echipă în acest an.
Ricciardo şi Vergne rămân la Toro Rosso în 2013!


În ciuda faptului că a obţinut doar nouă puncte în acest sezon, Ricciardo susţine că a căpătat experienţă şi este încântat să rămână în cadrul echipei.
"Sunt entuziasmat să ştiu că voi continua cu Toro Rosso pentru încă un sezon şi vreau să mulţumesc echipei şi celor de la Red Bull. Sunt aşteptări mari pentru anul viitor şi sunt pregătit să le îndeplinesc. Simt că am crescut şi că m-am dezvoltat ca pilot, iar abordarea mea la partea tehnică a sportului a progresat în acest an şi sunt sigur că asta mă va ajuta în al doilea meu sezon cu Toro Rosso", a declarat australianul.
La rândul său, Vergne a admis că Toro Rosso a avut parte de un sezon dificil, parţial pentru că a câştigat doar 12 puncte pentru echipă, însă spera că lucrurile să se îmbunătăţească anul viitor.

"Sunt foarte bucuros pentru această ştire grozavă. A fost un sezon dificil şi am învăţat mult ca debutant datorită sprijinului şi relaţiei excelente cu băieţii. Mă simt mult mai puternic acum şi ştiu că am devenit un pilot mai bun pe parcursul sezonului", a explicat el.

Şeful Franz Tost a explicat decizia echipei prin faptul că cei doi piloţi au înregistrat progrese vizibile în a doua parte a acestui sezon.
"Ambii piloţi au făcut o treabă bună în acest sezon. După pauzade vară, au câştigat mai multe puncte şi echipa a fost impresionată de maturitatea lor în privinţa lucrului cu inginerii de la fabrica şi de pe circuit. Vom da totul pe parcursul următoarelor luni pentru a produce un monopost pentru 2013 care le va permite să-şi arate talentul", a precizat el.
Surse : Toro Rosso , www.automarket.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu