vineri, 5 octombrie 2012

Paul Di resta si-a avariat grav monopostul !

 Dupa numai cinci minute din antrenamentele libere de la Suzuka , Paul di Resta si-a avariat grav monopostul pe circuitul japonez in Spoon Curve . El a intrat in viraj cu viteza , apoi a lovit cu putere parapetul de protectie , distrugandu-si serios suspensia frontala a monopostului . Ciuda este faptul ca nu mai putin de trei piloti au avut probleme in aceasta curba , protagonistii fiind scotianul mai sus mentionat , Michael Schumacher si Heikki Kovalainen .
 "Sesiunea de dimineata a fost normala iar balansul masinii s-a imbunatatit chiar dupa pranz datorita schimbarilor pe care le-am facut asupra monopostului " , a declarat pilotul echipei de Formula1 Force India .
 "Din păcate, am facut o greseala destul de devreme și am fost, probabil, un pic prea ambițios, cand m-am trezit cu două roți pe partea dreapta in iarba și am pierdut aderenta din cauza mizeriei de langa circuit . Este frustrant ca s-a intamplat destul de devreme in sesiune , aceasta fortandu-i pe baietii de la boxe sa munceasca in plus diseara . Trebuie sa pilotezi la limita masina ca sa simti exact ce se intampla , insa aceste lucruri se intampla insa din fericire nu o sa ne coste prea mult " .
 Confirmat ca cel mai rapid pilot Force India din acest sezon , Nico Hulkenberg  a incheiat sesiunea secunda de antrenamente libere din Japonia pe pozitia a patra , in spatele dublului campion mondial Sebastian Vettel .
Di Resta
Sursa : www.gpupdate.net

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu