duminică, 16 septembrie 2012

Raikkonen se gandeste la podium in Singapore !

 Kimi Raikkonen se gandeste deja la un alt podium pentru week-endul viitor in Singapore , dupa ce a inregistrat sase rezultate exceptionale in 2012 . Inaintea cursei din Singapore , pilotul echipei Lotus se afla pe locul trei in clasamentul pilotilor , cu 38 de puncte in spatele liderului Fernando Alonso si cu numai un singur punct in spatele ocupantului pozitiei secunde Lewis Hamilton .
 "Evident podiumul este din nou o optiune pentru noi " a declarat finlandezul . "Am urcat de sase ori pe podium pana acum si am reusit sa punctam in cateva curse la fel ca si pilotii de pe primele locuri ale clasamentului . Am reusit sa profitam la maximum de pe urma setarilor monopostului . Speram sa facem acelasi lucru si in urmatoarele curse de asemenea."
 "Am pierdut cateva puncte in fata lui Alonso , ceea ce nu este bine , insa am reusit un rezultat decent in Italia si este foarte bine ca am reusit sa urcam pe locul trei in campionatul pilotilor . E imposibil de prevazut ce se va intampla in campionat , insa noi suntem foarte aproape de locul secund . Vom vedea ce se va intampla in urmatoarele cateva curse ."
Räikkönen
Sursa : www.gpupdate.net

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu