marți, 18 septembrie 2012

Massa : "Nu există încă nicio informaţie despre viitorul meu" !

Contractul lui Felipe Massa cu Ferrari urmează să expire la sfârşitul acestui sezon, însă echipa italiană nu se grăbeşte să anunţe numele coechipierului lui Fernando Alonso pentru 2013, în aşteptarea unor rezultate mai bune din partea lui. Brazilianul a admis pentru prima oară că doreşte să afle care este viitorul său în Formula 1, însă insistă că pe parcursul unui Mare Premiu se concentrează pe obţinerea unor rezultate cât mai bune pentru echipa sa.

 "Nu există încă nicio informaţie despre viitorul meu, dar fără îndoială rezultatele bune mă vor ajuta. Trebuie doar să continui să forţez şi să obţin rezultate bune, în speranţa că în curând voi auzi veşti bune.Întotdeauna este mai bine să ştii în ce situaţie te afli şi sigur că vreau să ştiu ce fac anul viitor", a declarat el.
Chiar dacă presiunea care apasă pe umerii săi l-ar putea determina să forţeze obţinerea unor rezultate mai bune, Massa insistă că prioritatea nu este să-şi asume riscuri, ci să termine cursele în puncte.

 "Nu mi s-a întâmplat niciodată ca în mijlocul unei curse să mă gândesc la ce voi face anul viitor. Totuşi, ştiu că rezultatele contează, aşa că dacă apare oportunitatea să-mi asum un risc în cursă trebuie să mă gândesc atent la asta, pentru că prioritatea este să termin cursa", a adăugat el.
Massa
Via Ferrari ; www.automarket.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu