luni, 24 septembrie 2012

Lewis Hamiton : " E tragic ca nu am reusit sa termin cursa " !

 Victoria parea un lucru facil duminica in Marele Premiu al statului Singapore pentru Lewis Hamilton pana in turul 23 al cursei cand cutia de viteze a monopostului McLren Mercedes a cedat . A fost o problema de care echipa avea cunostinta insa nu au putut rezolva absolut nimic , Lewis trebuind sa abandoneze desi conducea cursa cu un avans de doua secunde in fata lui Vettel .
 " E tragic ca nu am reusit sa termin cursa " , a declarat englezul . " Aveam cu siguranta ritmul de cursa ca sa castigam , chiar in momentul retragerii pilotam in siguranta , avand grija la diferenta dintre mine si Seb (Vettel) . Apoi am inceput sa am probleme cu schimbatorul de viteze , am pierdut treapa a treia pentru ca in final sa raman in punctul neutru. "
 " Evident ca am fost dezamagit insa lucrul cel mai important pe care l-am aratat in aceasta cursa este ca avem un ritm mult mai crescut . Voi lupta pana al final. "
 Coechipierul sau Jenson Button a terminat pe pozitia secunda a fost de asemenea dezamagit de retragerea lui Hamilton . " Ca echipa e frustrant sa avem iarasi un esec in acest week-end , insa avem o masina foarte buna cu care putem merge increzatori pentru cursele viitoare" a declarat englezul .
 Cu sase curse inaintea finalului de campionat , McLaren se gaseste pe locul al doilea la general insa Red Bull si-a marit diferenta de puncte la 37 .
Hamilton
Sursa : www.gpupdate.net

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu