luni, 9 iulie 2012

Webber : "Am fost surprins ca l-am depasit pe Alonso " !


Webber

Fernando Alonso a fost în permanentă lider în Marele Premiu al Marii Britanii până în turul 48, însă a pierdut conducerea cursei după ce a fost depăşit de Mark Webber cu numai patru tururi înainte de final.


 Cei doi rivali au avut strategii diferite, deoarece ScuderiaFerrari a mizat pe pneuri hard în primele două stinturi înainte de a utiliza pneurile soft în ultimele tururi. Cu o strategie exact opusă, Mark Webber a putut sa se apropie de Alonso în ultimul stint, însă la finalul cursei a admis că nu se aştepta că pilotul Scuderiei Ferrari să fie atât de lent.
"Fernando a fost în formă foarte bună în primele două stinturi şi am fost surprins de cum au cedat pneurile sale soft. Cei de la Ferrari sunt în general foarte buni cu acest tip de pneu, dar asta demonstrează că nu trebuie să renunţi niciodată. Am crezut că doar se juca puţin cu mine la începutul ultimului stint, m-am gândit că poate merge destul de lent după ultima intrare la boxe şi să fie mai rapid dacă soseam. Dar nu a putut să reacţioneze, am mirosit sângele şi l-am depăşit", a declarat australianul pentru televiziunea britanică SkySports.
În urma victoriei din Marea Britanie, Mark Webber rămâne pe locul doi în clasamentul general cu 116 puncte şi a redus la numai 13 puncte diferenţa care îl separă de Alonso. Locul trei a fost castigat de catre Sebastian Vettel cu 100 de puncte in dauna englezului Lewis Hamilton de la McLaren Mercedes .
Via SkySports ; http://www.automarket.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu