duminică, 1 iulie 2012

Kimi Räikkönen tinteste victoria la Silverstone !

   

Räikkönen

Dupa ce a reusit al treilea podium din acest an la Valencia, Kimi Räikkönen a declarat ca vrea mai mult decat un loc trei pe podium şi este dezamăgit că nu a fost unul dintre cei sapte castigatori diferiti în 2012. Campionul mondial din 2007 a ​​terminat al treilea în Barcelona, ​​şi a doilea  în Valencia şi Bahrain, curse pe care el sincer a crezut ca le-ar fi câştigat.
 "Daca m-ai fi întrebat înainte de începerea sezonului, dacă fi fericit cu podiumuri aş fi spus da, dar acum vazand aceste rezultate bune, vreau mai mult", a spus el. "În ultimele câteva curse, rezultatele nu au fost la fel de puternice cum am fi vrut. Am terminat cu bine, dar eu sunt dezamagit pentru ca nu am castigat inca o cursa. Noi doar trebuie sa fim puternici impreuna si sunt sigur ca victoria va veni. "
 Räikkönen spera sa-si recompenseze echipa lui  Lotus cu prima victorie de la intoarcea lui in Formula1.  Echipa Lotus isi are sediul la Enstone , aproape de circuitul Silverstone .
 "Când castigi la Silverstone ai un sentiment nemaipomenit . Trebuie fie totul pus bine la punct. Am câştigat acolo în Formula Renault şi apoi, cu Ferrari în 2007. Ar fi fantastic să câştig din nou acolo, mai ales ca avem sediul atat de aproape. Sunt sigur că vom avea nişte rezultate fantastice. "
 Cu o diferenţă de doar unsprezece puncte, Lotus vor cauta sa castige cat mai multe puncte la Grand Prix-ul Marii Britanii , pentru a putea trece in fata celor de la  McLaren in clasamentul constructorilor.
Sursa : http://www.gpupdate.net/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu