luni, 25 iunie 2012

Schumacher : "Acestea sunt momentele de care te bucuri cu adevărat" !


Schumacher

Septuplul campion mondial de Formula1 , Michael Schumacher spune că singurul motiv pentru care a revenit în Formula1 a fost să obţină rezultate pozitive la finalul unor curse spectaculoase precum cea de la Valencia.
 
 Schumacher a obţinut duminică la Valencia primul lui podium de la revenirea în Formula1 în sezonul 2010. Performanţa germanului a fost cu atât mai remarcabilă cu cât a plecat doar de pe locul 12 al grilei de start, iar circuitul de la Valencia oferă puţine sanse de depăşire.
El s-a bucurat si de o serie de incidente şi probleme ale pilotilor din faţă pentru a termina pe ultima treaptă a podiumului, iar la conferinţa de presă a admis că pentru astfel de momente unice a revenit în Formula1.
"Acestea sunt momentele de care te bucuri cu adevărat şi este un sentiment minunat să revin după atât de mult timp. Am fost de două ori foarte aproape şi în sfârşit s-a întâmplat într-un mod foarte spectaculos şi pe un circuit unde este dificil să depăşeşti. Dar datorită strategiilor diferite şi a diferenţelor de pe circuit a fost interesant şi asta este cea mai bună metodă dacă reuşeşti să faci aşa cum am reuşit eu şi să urci pe podium. Să fac asta într-un mod spectaculos mă face foarte fericit. De aceea sunt aici, să fiu entuziasmat. Să aud mesajul că am terminat pe locul trei este un final dulce pentru o cursă neaşteptată", a declarat pilotul echipei Mercedes AMG la conferinţa de presă de după cursă.
Germanul a admis că a aflat ce performanţă a obţinut numai în momentul în care a trecut linia de sosire, după ce a primit confirmare din partea inginerului sau de curse.
"Nu m-am gândit deloc la podium, nici măcar la sfârşitul cursei, doar când am trecut linia de sosire i-am întrebat unde am întrebat. Am văzut plăcuţa pentru Mark Webber  în care i-au arătat numerele opt şi şapte şi am ştiut că sunt cu un loc în faţă. Iar apoi băieţii mi-au spus că sunt pe trei, pe podium şi nu mi-a venit să cred", a mai precizat el.
Via | FIA ; http://www.automarket.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu