luni, 18 iunie 2012

Kimi Raikkonen : "Îmi place să câştig şi asta încerc întotdeauna să fac." !



Finlandezul Kimi Raikkonen speră să obţină duminică prima victorie pe circuitul de la Valencia şi admite că rezultatul din calificări va fi crucial pentru îndeplinirea obiectivului.
Lotus este considerată una dintre puţinele echipe capabile să obţină victorii şi care nu a obţinut încă o asemenea performanţă în sezonul 2012.
Kimi Raikkonen este însă determinat să remedieze acest lucru şi este încrezător că poate deveni al optulea câştigător de curse al acestui an, mai ales că nu a câştigat niciodată pe acest circuit.

"Îmi place să câştig şi asta încerc întotdeauna să fac. Nu am câştigat niciodată la Valencia, aşa că este un obiectiv bun. Ultima oară când am concurat la Valencia am terminat pe locul trei după ce am terminat pe locul şase al grilei, ceea ce nu a fost prea rău", a declarat pilotul echipei Lotus.
Pentru a-şi îndeplini obiectivul, finlandezul admite că va fi foarte important să obţină un rezultat cât mai bun în calificări, mai ales că circuitul de la Valencia oferă puţine oportunităţi de depăşire pe parcursul unui tur.
"Calificările vor fi foarte, foarte importante aici. Evident, va fi un avantaj să începi cursa de pe partea curată a circuitului, întrucât străzile sunt folosite ca circuit doar o dată pe an. Nu este un loc bun pentru depăşiri şi vom vedea cât de mult ne va ajuta DRS. La Valencia totul depinde de consecventă. Este foarte uşor să pierzi timp cu greşeli mici", a adăugat el.
Via | Lotus ; http://www.automarket.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu