marți, 6 septembrie 2011

Massa : "Simt ca sunt respectat la Ferrari" .

"Simt că sunt respectat. În ziua în care voi simţi că am pierdut respectul voi pleca. Aşa că mă simt foarte confortabil cu membrii echipei şi cred că şi ei simt la fel. Când se întâmplă ceva, vorbim, rezolvăm problema şi acesta este punctul final", a declarat el pentru publicaţia spaniolă El Pais.

Nu puţini sunt cei care consideră că pilotul care a fost la 30 de secunde de cucerirea titlului mondial în 2008 s-a schimbat radical în urma accidentului suferit la Hungaroring un an mai târziu şi după ce a devenit tată, dar Massa susţine că aceste două evenimente nu au avut niciun impact asupra performanţelor sale.

"Aceste două lucruri îţi dau multă experienţă, dar niciunul dintre ele nu mă afectează când urc în monopost. În acel moment nu îţi aminteşti nimic. Uit de fiul meu, de soţie, de tată şi de mamă. Michael Schumacher a câştigat multe titluri ca părinte. Oamenii vorbesc prea mult despre asta, chiar dacă este adevărat că aceşti doi ani au fost cei mai intenşi din viaţa mea", a mai precizat el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu