marți, 27 septembrie 2011

Interviu Kobayashi despre marele premiu al Japoniei 2011

I : -Kamui, care este impresia ta personala despre situaţia actuală din Japonia?
R : -După ce am primit ştirile din martie cu privire la dezastru care a devenit din ce in ce mai rău, cred că modul în care ţara a recuperat teren până în prezent este impresionant. Acest lucru se datorează faptului că Japonia a primit o mulţime de ajutor din afară şi, de asemenea, că japonezii sunt oameni foarte puternici şi-au dat reciproc o grămadă de ajutor şi sprijin. Desigur, există încă un drum lung de parcurs, dar progresele au fost remarcabile .
I : - Credeţi că este bine pentru ţară si pentru oameni ca Formula1 va ajunge la Suzuka?
R : - Da , bineinteles ! Grand Prix-ul este un eveniment foarte important în Japonia, acesta reprezinta ceva foarte pozitiv pentru oameni şi pentru ţară, şi, de asemenea, din cauza gradului de conştientizare internaţionale pe care aceasta cursa il aduce .
I : - În cele din urmă, care este scopul tau pentru acest an in Marele Premiu al Japoniei?
R : - Rezultatul de anul trecut a fost cel mai bun pe care l-am realizat în 2010. Am venit al şaptelea, în timp ce coechipierul meu de atunci, Nick Heidfeld, a terminat pe locul opt. Înainte de asta am avut o experienţă foarte mica la Suzuka deoarece am fost un începător in Formula1.Asa ca sper sa pot avea un rezultat mai bun în acest an. Pentru fanii mei sper sa avem o freme frumoasa in acest an . Cred ca cu DRS şi KERS există o bună şansă pentru a vedea un spectacol mare din nou, şi ar fi, de asemenea, un loc perfect pentru a decide campionul mondial din 2011. Este o pista de curse corespunzătoare, petrecerile de karaoke sunt legendare aici şi, din nou, aceasta ar însemna un lucru bun pentru Japonia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu