luni, 26 septembrie 2011

Accidentul lui Schumacher de la Singapore - o neintelegere !

"A fost un final nefercit al cursei mele din Singapore şi evident sunt un pic dezamăgit. Aş spune că ceea ce s-a întâmplat a fost o neînţelegere între mine şi Sergio Perez. Voia să intre pe interior şi apoi a virat, nu mă aşteptam să facă asta atât de devreme şi prin urmare l-am lovit. Este probabil unul dintre acele incidente care arată mai impresionant din exterior decât din interior, pentru că sunt în regulă şi impactul nu a fost prea rău", a declarat el.
La radul sau Sergio Perez , care de altfel a continuat cursa dupa incident , a declarat : "Cred că Schumacher a fost prea optimist în ceea ce a încercat. Este păcat că la final am pierdut un loc în faţa lui Felipe Massa, dar pneurile mele erau terminate şi nu m-am mai putut apăra".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu