luni, 11 iulie 2011

Mark Webber a ignorat cele 'patru sau cinci' ordine de echipă de la Silverstone

"Cu patru sau cinci tururi înainte de final, au început să vorbească cu mine să-mi păstrez poziţia. Nu mă simt bine în privinţa asta. Nu. Acesta este răspunsul. Vroiam punctele, dar am vrut să obţin şi mai multe puncte. Iar dacă Fernando Alonso abandona în ultimul tur, atunci noi luptam pentru victorie. Evident că am ignorat echipa pentru că am vrut să încerc să obţin acel loc. Vettel a făcut tot ce a putut, la fel ca şi mine. Nu urma să fac niciun accident. Încerc să dau tot ce am mai bun cu conversaţia într-o singură direcţie pe care am avut-o. Am încercat să dau tot ce am mai bun pentru a-l depăşi pe pilotul din faţă", a declarat Webber la finalul cursei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu