luni, 25 iulie 2011

Hungaroring = 100 mari premii pentru Nico Rosberg

"Ungaria va reprezenta pentru mine Marele Premiu cu numărul 100, ceea ce pare o nebunie având în vedere că tatăl meu a concurat în 114 curse în întreaga sa carieră. Este un număr frumos, dar statistica nu este atât de importantă pentru mine. Aştept cu nerăbdare weekendul de la Budapesta pentru că îmi place foarte mult circuitul de la Hungaroring şi sper să am parte de un rezultat mai bun decât în 2010, când din păcate nu am terminat cursa", a declarat el în cadrul unui preview pentru Ungaria.

Nico Rosberg a debutat în Formula 1 în sezonul 2006 la Williams, dar nu a reuşit să obţină nicio victorie în cele 99 de curse în care a luat startul, în ciuda faptului că este considerat unul dintre cei mai talentaţi piloţi din actualul pluton. Totuşi, Mercedes GP a înregistrat progrese constante în ultimele etape, iar germanul este încrezător că acestea vor continua şi cu ocazia cursei de la finalul acestei săptămâni.

"Trebuie să lucrăm la setările pentru cursa pentru a vedea ce îmbunatăţiri putem aduce, pentru că monopostul pe care l-am avut în calificările din Germania a fost mai bun decât cel pe care l-am avut în cursă. Sunt sigur că putem să facem un nou pas mic înainte", a mai precizat el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu