luni, 25 mai 2015

Primele reactii dupa M.P. al Monaco editia 2015 !

 Englezul Lewis Hamilton a ratat victoria în Marele Premiu al statului Monaco în urma unei strategii gresite prin care a intrat la boxe cu 14 tururi înainte de final după apariţia Safety Car-ului pe circuit, permiţandu-i astfel coechipierului sau , germanul Nico Rosberg, sa işi adjudece o victorie care-l aduce la numai 10 puncte distanta de acesta in campionatul mondial al piloţilor.
Reactii


L. Hamilton : "Am văzut pe un ecran că mecanicii erau afară şi am crezut că Rosberg a intrat la boxe. Echipa mi-a spus să rămân pe circuit, eu am spus că temperatura pneurilor va scădea şi am considerat că rivalii vor fi pe supersoft în timp ce eu erau cu pneurile mai dure. Aşa că mi-au spus să opresc la boxe. Am intrat plin de încredere că ceilalţi vor face la fel. A fost o decizie colectivă între noi toţi". 
N. Rosberg : "Hamilton a făcut o treabă grozavă şi merita victoria. Sunt pe deplin conştient de asta. Ştiu cum se simte pentru că este un mod oribil să pierzi. Este foarte trist să pierzi într-o asemenea manieră, aşa că am capacitatea să simt asta. Pe de altă parte, o victorie este o victorie. Norocul este un factor important în sport".
S. Vettel : "A fost un pic surprinzător, dar am fost capabil să-l depăşim pe Hamilton atunci când a ieşit de la boxe. Am încercat toată cursa să pun presiune pe Rosberg, dar a avut viteza necesară pentru a răspunde şi, când am intrat la boxe, eram probabil prea departe pentru a schimbul de pneuri să facă diferenţa. Locul doi este un rezultat grozav pentru echipă. Este bine că am fost acolo pentru a profita şi cred că în cursa am fost mai aproape decât în calificări. Sper că acest trend să continue".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu