marți, 2 decembrie 2014

S. Vettel la despartirea de Red Bull : "Ultimii şase ani au fost incredibili " !

Red Bull a organizat marţi un eveniment special pentru Sebastian Vettel la fabrica din localitatea britanică Milton Keynes. Pilotul german a fost prezent la fabrică pentru a-şi lua rămas bun de la echipă şi a susţinut un discurs emoţionant în faţa angajaţilor.
Red Bull


"Ultimii şase ani au fost incredibili prin ceea ce am obţinut şi prin munca pe care am depus-o. Atât de multă pasiune, atât de mult devotament. Veţi rămâne întotdeauna în inima mea. Un mare, mare mulţumesc pentru toată lumea. Până la urmă, am avut un monopost mai bun pentru că am fost echipa mai bună. Un simplu mulţumesc nu descrie cu adevărat ceea ce simt. Sunt multe amintiri plăcute pe care le reţin de aici. A fost o aventură grozavă şi sunt recunoscător pentru tot ce aţi făcut pentru mine", a declarat el.
Vettel a primit din partea Red Bull şi un cadou de despărţire, care include unul dintre monoposturile cu care a cucerit cele patru titluri mondiale, o machetă de taur la scara 50% şi o pereche de ochelari.
Evenimentul a avut loc la capătul a patru zile pe care Vettel le-a petrecut la Maranello pentru a efectua primul test cu Ferrari şi pentru a discuta cu inginerii Scuderiei despre sezonul 2015.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu