luni, 12 mai 2014

T. Wolff : " Mai sunt 14 curse şi încă nu am avut condiţii dificile în cursă " !

Mercedes AMG a reusit sa domine debutul de sezon şi se bucură de un avantaj semnificativ din punct de vedere al fiabilitatii monopostului. Cum cei doi piloti ai teamului Lewis Hamilton şi Nico Rosberg au fost cu peste o secundă pe tur mai rapizi decât cei principalii adversari, realitatea că Mercedes ar putea câştiga fiecare cursă a sezonului se apropie tot mai mult de adevăr.
Mercedes


Cu toate acestea, Toto Wolff, directorul de motorsport al Mercedes, nu este încrezător în această teorie, însă nu neapărat din cauza progreselor anticipate din partea rivalilor, ci a factorilor externi.
"Este doar a cincea cursă. Dacă ne uitam la performanţele de acum, te întrebi dacă s-ar putea întâmpla. Dar cunoaştem motorsportul. Mai sunt 14 curse şi încă nu am avut condiţii dificile în cursă. Nu am avut perioade sub Safety Car în momente nepotrivite, nu am avut furtuni la momentul nepotrivit. La un moment dat se va întâmpla, deşi sperăm să nu fie cazul. Aşa că este prea devreme să ne gândim la asta. Este ca şi cum am pierde esenţialul dacă ne-am gândi la asta", a declarat el.
În istoria de peste 60 de ani a Formulei 1, nicio echipă nu a reuşit să câştige toate cursele unui sezon. Cel mai aproape a fost McLaren, care a câştigat 15 dintre cele 16 curse ale sezonului 1988, în timp ce Ferrari a obţinut 15 victorii în cele 17 curse din sezoanele 2002 şi 2004.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu