Red Bull Racing a fost obligată să modifice designul părţii frontale a
monopostului cu care concurează în acest sezon, însă nu din cauza
încălcării regulamentului tehnic, ci a soluţiei adoptate pentru camerele
video care înregistrează la 360 de grade.
În timp ce restul echipelor au amplasat camerele video în
exteriorul structurii nasului monopostului, cvadrupla campioană mondială
a optat pentru un loc special creat intre logo-urile Casios şi Pirelli
de pe nas.
Soluţia nu a fost însă agreată de Formula One Management, compania
care se ocupă de transmiterea curselor de Formula 1, deoarece camera
care înregistrează la 360 de grade nu a mai putut fi folosită. Bernie
Ecclestone a făcut presiuni pentru îmbunătăţirea situaţiei, însă soluţia
adoptată pentru Marele Premiu al Spaniei, prin lărgirea spaţiului
pentru camere, nu a dat rezultatele scontate.
Prin urmare, sub pretextul nevoii de a oferi o acoperire
media de calitate, Ecclestone a făcut noi presiuni, iar Red Bull este
nevoită să schimbe din nou designul nasului în perspectiva Marelui
Premiu al statului Monaco, urmând să adopte o soluţie similară cu cea a
echipelor rivale.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu