luni, 12 mai 2014

Raikkonen consideră ca Alonso a fost favorizat in Spania !

Scuderia Ferrari a avut o evoluţie modestă în Marele Premiu al Spaniei, dar echipa a ieşit în evidenţă printr-o strategie ciudată care îl determină pe Raikkonen să considere că Fernando Alonso a fost favorizat. Raikkonen a mers chiar în faţa lui Alonso în primul stint, iar o regulă generală în astfel de situaţii este ca pilotul din frunte să intre primul la boxe.
Raikkonen


În schimb, Ferrari a ales să-l cheme prima oară la boxe pe Alonso, element care l-a surprins pe finlandez. "Cine ia astfel de decizii?", a întrebat el prin radio. Întrebat la finalul cursei dacă s-a considerat nedreptăţit, Raikkonen a răspuns scurt: "Am vrut doar să clarific nişte lucruri".
Alonso a respins orice acuzaţii privind favorizarea să directă pentru a termina cursa în faţa lui Raikkonen şi afirmă că unicul scop al strategiei sale a fost să-l învingă pe Sebastian Vettel. "Nu ştiu cum erau pneurile lui Kimi, dar eu am avut dificultăţi pe puntea spate după două sau trei tururi, aşa că am întrebat când pot să opresc. Când a sosit momentul potrivit, am oprit. la al doilea stint am terminat din nou pneurile şi am întrebat când putem opri. Mi-au spus că Vettel face trei opriri şi că, dacă oprim acum, îl acoperim. Am încercat să protejez poziţia în faţa lui Vettel, dar nu a fost posibil", a declarat el.
Postul finlandez de televiziune MTV3 susţine că Raikkonen a avut discuţii lungi cu oficialii Ferrari la finalul cursei, probabil legate de strategia adoptată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu