marți, 13 mai 2014

J. Button : "Nu simt că vreau să mă retrag la sfârşitul acestui an " !

Jenson Button este în prezent cel mai experimentat pilot de pe grila de start, iar contractul său cu McLaren Mercedes urmează să expire la sfârşitul acestui sezon. Presa internaţională a speculat intens că britanicul s-ar putea retrage din activitate la sfârşitul anului, însă pilotul afirmă că nu are niciun plan în această direcţie, în special prin prisma rezultatelor modeste din debutul lui 2014.
Button


"Cu siguranţă vreau să fiu în Formula 1. Un astfel de sezon nu te determină să vrei să te retragi. Nu simt că vreau să mă retrag la sfârşitul acestui an. Sunt fericit în privinţa viitorului meu şi cred că este incitant", a declarat el pentru postul de televiziune SkySports.
Button afirmă însă că nu a luat o decizie finală în privinţa echipei pentru care ar vrea să concureze anul viitor. Deşi şi-ar dori să rămână la McLaren la revenirea celor de la Honda în Formula 1, el nu este convins că echipa îi poate oferi un monopost competitiv.
"Cea mai mare problemă este că trebuie să fiu într-un monopost competitiv care îţi oferă încredere. Sper să găsesc asta aici. Este o decizie dificilă, pentru că mai am doar câţiva ani în Formula 1 şi vreau să fiu în măsură să câştig curse sau să fiu aproape de victorii. Mi-ar plăcea să cred că acel loc este aici şi că echipa va fi competitiva spre finalul sezonului, element care ar reprezenta un motiv bun să-mi doresc să fiu aici", a adăugat el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu