luni, 7 aprilie 2014

Reactii dupa Marele Premiu al statului Bahrain !

 Lewis Hamilton a obţinut duminică a doua victorie consecutivă din acest debut de sezon după o serie de dueluri spectaculoase cu coechipierul său Nico Rosberg.
Bahrain


În mod surprinzător, britanicul a afirmat la sfârşitul cursei că germanul a fost mai bun, în special datorită unei strategii inspirate prin care a folosit succesiv pneuri soft, medium şi soft. Hamilton a optat în schimb pentru stinturi cu cauciucuri soft, soft şi medium, astfel că în ultima parte a cursei Rosberg a fost mai rapid.
"Este grozav că am câştigat, dar nu am fost în formă. Rosberg a identificat multe dintre avantajele pe care le-am avut la ultima cursă. S-a descurcat mai bine decât mine şi trebuie să văd dacă pot îmbunătăţi. Nu am mai fost demult într-o situaţie atât de dificilă. Pneurile soft valorează 0.65 secunde pe tur, aşa că a fost foarte greu să-l ţin în spate. Am forţat la maxim timp de 10 tururi, a fost o cursă excepţională de care eu şi Nico nu am mai avut parte de pe vremea când concuram în karting", a declarat el.
Hamilton

Sergio Perez a obţinut duminică primul său podium pentru Force India şi a fost astfel singurul care i-a acompaniat la festivitatea de premiere pe cei doi piloţi ai echipei Mercedes.
Mexicanul a mai terminat de trei ori pe podium pentru Sauber în 2012, însă în sezonul precedent nu a obţinut nicio astfel de performanţă pentru McLaren, motiv pentru care este netuziasmat de rezultat.
"Este un podium foarte special pentru mine. Am avut o perioadă foarte dificilă pe parcursul timpului petrecut la McLaren, unde am fost foarte departe şi nu am avut şanse să lupt pentru podium. Am sperat să lupt pentru titlu şi să câştig curse, dar a fost foarte dificil. Nu a fost uşor să lupt pentru podium, aşa că este grozav să-l obţin aici în această cursă", a declarat el.
Perez

Daniel Ricciardo a obtinurt duminică primele sale puncte în sezonul 2014, după o cursă spectaculoasă de recuperare în care a progresat de pe locul al 13-lea al grilei de start până pe poziţia a patru.
Performanţa a fost posibilă datorită unei serii de depăşiri, două dintre ele fiind realizate chiar împotriva coechipierului său Sebastian Vettel, într-una dintre situaţii fiind vorba despre ordine de echipă. Australianul şi-ar fi dorit o clasare pe podium, însă nu l-a putut depăşi pe Sergio Perez de la Force India.
"Trebuie să fim mândri de locul patru. Cei de la Force India erau rapizi pe liniile drepte, aşa că mi-a luat ceva timp să trec de Nico Hulkenberg. A fost o cursă foarte bună, a implicat lupte tot timpul. Personal mi-a plăcut şi sunt sigur că toţi piloţii sunt de acord că cel mai bine este să avem astfel de curse cu lupte pe circuit. Evident, ar fi fost frumos să fiu pe podium, dar având în vedere ce cursă am avut, locul patru a fost la fel de bun", a declarat pilotul echipei Red Bull Racing.
Ricciardo

Kimi Raikkonen a ocupat doar locul 10 în Marele Premiu din Bharain după ce a pierdut cinci poziţii comparativ cu cea ocupată pe grila de start.
Pilotul Scuderiei Ferrari a fost lovit din spate de Kevin Magnussen în primele tururi, însă ulterior nu a reuşit să facă faţa atacurilor venite din spate din partea echipelor cu motorizare Mercedes.
"Monoposturile Mercedes ne-au depăşit cu mare uşurinţă pe liniile drepte. Unul dintre piloţii Force India m-a depăşit la ieşirea din virajul opt şi părea să fie dintr-o altă clasă. Am fost surprins. El revenise de la boxe, dar şi eu parcursesem doar câteva tururi cu noile pneuri. Am ieşit bine din viraj şi pur şi simplu a venit pe interior şi m-a depăşit, nu am avut nicio reacţie. Iar în următorul viraj a avut şi tracţiune bună, aşa că nu este vorba doar despre cai putere", a declarat finlandezul.
Raikkonen şi Alonso

Williams a confirmat în calificările de sâmbătă din Bahrain că deţine un monopost competitiv, însă echipa a terminat doar pe locurile şapte şi opt în cursa de duminică.
Principala explicaţie este degradarea rapidă a pneurilor de pe puntea spate, întrucât ambii piloţi ai echipei au fost nevoiţi să efectueze câte trei opriri la boxe.
"Am luptat cu Force India pe tot parcursul cursei, dar au fost mult mai buni decât noi la utilizarea pneurilor spate şi au putut face doar două opriri. Noi nu am putut efectua doar două opriri. Sunt multe lucruri pe care trebuie să le facem pentru a îmbunătăţi monopostul, pentru că am văzut piloţi capabili să efectueze două opriri", a declarat Felipe Massa la finalul cursei.
Williams

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu