marți, 8 aprilie 2014

Controverse in cazul incidentului Gutierez-Maldonado !

 Pilotul echipei Sauber , Esteban Gutierrez a fost autorul celui mai spectaculos incident din ultimii ani, după ce s-a rostogolit cu monopostul de două ori în cursa din Bahrain după ce a fost lovit în plin în partea laterală de către Pastor Maldonado. Pilotul echipei Sauber spune că nu putea face nimic pentru a evita incidentul, întrucât nu l-a văzut pe venezuelean venind din lateral.
Gutierrez şi Maldonado


"Cel mai important lucru este că sunt în regulă. Au făcut toate verificările la spital şi totul este bine. În privinţa accidentului, am fost complet surprins că Maldonado, care ieşise de la boxe, a intrat direct în mine. Cu siguranţă am fost în faţa lui. Am intrat în viraj, am fost lovit dintr-o dată şi m-am rostogolit. Nu puteam face mare lucru", a declarat el.
În schimb, Maldonado susţine că Gutierrez este vinovat pentru producerea accidentului, întrucât nu a abordat traiectoria ideală pentru primul viraj. "Trebuie să ne uităm din nou la ceea ce s-a întâmplat cu Gutierrez, pentru că se pare că nu era pe traiectoria ideală în primul viraj. Poate a ratat punctul de frânare, cine ştie. Eu eram deja în viraj şi nu am mai avut ce să fac. Sigur, este dificil de înţeles că venea de la boxe şi aveam pneurile reci. Cred că a avut mult ghinion şi este bine că a putut ieşi teafăr din monopost", a precizat el.
Comisarii de cursă au considerat că Maldonado este vinovat de producerea accidentului. Pilotul echipei Lotus a fost penalizat cu 10 secunde în timpul cursei, a primit cinci poziţii de penalizare pe grila Marelui Premiu al Chinei, dar şi trei puncte de penalizare pe superlicenţă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu