Hungaroring este unul dintre circuitele cu cele mai puţine sanse
de depăşire din calendarul competiţional, inclusiv linia dreaptă de
start-sosire fiind una de mică lungime.
Cu toate acestea, FIA respectă tradiţia începută în acest
sezon şi a anunţat
existenţa a două zone DRS pentru Marele Premiu al
Ungariei. Astfel, prima zonă DRS va fi amplasată pe linia de
start-sosire, în timp ce a doua zonă de depăşire DRS este regăsită
imediat după primul viraj.
Strategia pe care mizează forul mondial este că un pilot
aflat la o secundă în spatele unui rival va avea posibilitatea să se
apropie de acesta în prima zonă DRS şi să iniţieze un atac în a doua
zonă DRS. Ideea este una interesantă în condiţiile în care se întâmplă
frecvent ca piloţii să nu aibă posibilitatea să efectueze o depăşire
nici atunci când au sistemul DRS activat pe linia de start-sosire.
Întrucât cele două zone DRS sunt amplasate foarte
aproape una de cealaltă, piloţii vor avea un singur punct de detecţie
pentru diferenţa de o secundă, acesta urmând să fie situaţia în virajul
13.
Sursa : www.automarket.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu