marți, 17 aprilie 2012

Nico Rosberg : "Nu ne aşteptam să fim atât de rapizi!"


Rosberg, surprins de performanţa monopostului Mercedes în China

Nico Rosberg a admis că nu se aştepta ca monopostul Mercedes să fie atât de rapid în China şi să-i permită să obţină prima victorie din carieră.

Nico Rosberg a obţinut duminică prima victorie din carieră în Formula 1 la capătul unei curse în care a plecat din pole position.
Performanţa germanului a venit în contextul în care monopostul Mercedes înregistrase numeroase probleme cu gestionarea pneurilor în Australia şi Malaysia, motiv pentru care inclusiv el a fost surprins că acestea nu şi-au făcut apariţia şi pe circuitul de la Shanghai.
"Este un sentiment incredibil. Sunt foarte fericit şi entuziasmat. De mult timp aşteptam asta eu şi echipa. Nu ne aşteptam să fim atât de rapizi. Ştiam că avem o şansă bună să fim în frunte, dar nu ne aşteptam să fim atât de rapizi. Mulţumesc întregii echipe că a muncit din greu pentru îmbunătăţirea setărilor. În primele două curse m-am chinuit în regim de cursă, dar aici a fost bine", a declarat el la conferinţa de presă de după cursă.
Michael Schumacher avea la rândul său şanse foarte bune să îl acompanieze pe coechipierul său pe podiumul de premiere, însă a fost nevoit să abandoneze în turul 13 după ce unul dintre mecanici nu a montat corespunzător pneul dreapta-faţă la prima intrare la boxe. Chiar dacă a ratat primul podium de la revenirea în Formula 1, septuplul campion mondial a evitat să dea vina pe echipă.
"În turul 3 am observat că ceva nu este în regulă cu pneul dreapta-faţă. În virajul 6 apăruse deja fum şi m-am gândit că este mai bine să opresc monopostul înainte ca monopostul să sufere daune majore. Nu sunt supărat. Îmi pare puţin rău pentru unul dintre băieţii mei care cred că se simte responsabil, dar asta face parte din joc. Eram în formă. V-am spus că în Australia pneurile se degradau prea repede, iar în Malaysia prea încet (n.r - nu ajungeau la temperatura optimă), aşa că trebuia să existe o cale de mijloc. Se pare că am găsit-o", a declarat el pentru postul de televiziune BBC.
Mercedes a fost amendată cu 5000 de euro pentru că Schumacher a primit permisiunea să plece de la boxe chiar dacă pneul dreapta-faţă nu a fost montat corespunzător.
Sursa : http://www.automarket.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu