sâmbătă, 7 aprilie 2012

Hamilton mizează pe rezultate constant bune în 2012

Lewis Hamilton spune că obţinerea unor rezultate constant bune este mai importantă decât victoriile sporadice pentru a putea lupta pentru titlul mondial.
Hamilton mizează pe rezultate constant bune în 2012
Lewis Hamilton este singurul pilot care a plecat din pole position în acest sezon, însă nu a reuşit să convertească aceste rezultate în victorii, mulţumindu-se să termine pe ultima treaptă a podiumului în Australia şi Malaysia.
Deşi admite că vrea să câştige curse, pilotul echipei McLaren insistă că aceste rezultate sunt esenţiale în lupta pentru titlul mondial.
"Nu neg că sunt dezamăgit că am avut două pole position-uri şi nu am reuşit să convertesc niciunul dintre ele în victorii. Dar prefer să mă gândesc că norocul nu a fost încă de partea mea şi că lucrurile îmi vor fi favorabile mai devreme sau mai târziu. Mă uit la campionat că la un întreg: chiar dacă aş vrea să câştig fiecare cursă, este mai important să câştigi multe puncte la fiecare cursă. Cred că primele două curse au demonstrat asta şi cu siguranţă suntem în măsură să câştigăm", a declarat britanicul.
În plus, Hamilton face o referire directă şi la sezonul său de debut din 2007, când a luptat pentru titlul mondial până în ultima cursă a sezonului în ciuda faptului că prima victorie a venit abia în a doua treime a campionatului.
"În 2007 nu am câştigat nicio cursă până la a şasea etapă, dar am fost în lupta pentru titlu pe tot parcursul anului. Oricum, nu cred că ordinea s-a stabilit încă, aşa că este important să obţinem câteva rezultate bune atât timp cât putem. Va fi foarte interesant să vedem cât de mult s-a schimbat ordinea în trei săptămâni, aşa că va fi un weekend interesant", a adăugat el referindu-se la Marele Premiu al Chinei de la sfârşitul săptămânii viitoare.
Surse : http://www.automarket.ro/ ;  ESPNF1 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu