vineri, 9 decembrie 2011

Fernando Alonso e sigur ca va reusi cu Ferrari !

Fernando Alonso
Fernando Alonso nu are îndoieli el şi Ferrari vor câştiga titlul  "mai devreme, mai degrabă decât mai târziu", în ciuda faptului că i-a vazut pe cei de la Red Bull Racing  cu ambele campionate castigate de cand el a venit la echipa din Maranello. Spaniolul a fost foarte aproape sa castige titlul in 2010, insa o eroare strategică costisitoare în runda finală în Abu Dhabi i-a lăsat uşa deschisă lui Sebastian Vettel pentru a triumfa.
Dar, în ciuda dezamăgirilor , obiectivele ambiţioase pe care si le-a stabilit Alonso atunci când a venit la Ferrari, pilotul de 30 de ani a insistat el rămâne convins de succesul sau este chiar după colţ.
"Nu ma gandesc prea mult la asta", a explicat Alonso. "Ştiu că aş putea avea mai multe campionate, dar nu puteţi merge mai departe privind înapoi - ai nevoie să te uiţi la viitor şi prezent". "Sunt total încrezător că acest campionat va veni mai devreme decât mai târziu, pentru că eu sunt în echipa perfecta pentru a face acest lucru".
"Sunt motivat mai mult decât oricând, aşa că este nevoie doar de timp , insa sa sperăm că nu foarte mult, deoarece, aşa cum aţi spus, eu am deja 30 de ani - şi nu ştiu câţi ani voi mai fi aici. Dar, deocamdata , sunt la apogeul carierei mele şi eu sunt în cea mai bună echipă. Nu am nici o îndoială că aceste campionate vor sosi."

Sursa : http://formula1fanpage.blogspot.com/

Un comentariu:

  1. Am incredere totala in Fernando Alonso si cred ca anul asta si masina va fi mai buna ca anul trecut si vor reusi. In cea ce oriveste pe Massa nici nu stiu ce mai cauta acolo?

    RăspundețiȘtergere