luni, 17 octombrie 2011

"A fost o prostie" - Sebastian Vettel

Asta a declarat dublul campion mondial de formula1 de la Red Bull Racing privind obtinerea celui mai bun tur din cursa din Coreea de Sud .
" Cred că mă vor omori. Mi-au spus iniţial in discutia prin radio că nu am obţinut cel mai bun timp, ceea ce evident nu era adevărat. Apoi au revenit şi mi-au spus 'sunt idiot, l-ai obtinut'. A fost o prostie. Cred că în alte curse nu are sens, dar în ultimul tur am avut o impresie bună şi am forţat un pic mai mult pentru a obţine cel mai bun timp. Este un lucru nesemnificativ. Are mai mult de a face cu ego-ul, pentu că nu există puncte, aşa că a fost o prostie din partea mea. Dar acum am obţinut un fastest lap şi sunt bucuros" a declarat germanul Sebastian Vettel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu