luni, 22 august 2011

Jenson Button: " Suntem hotărâţi să punem mai multă presiune pe cei din partea din fata a clasamentului"

Pilotul de formula1 al echipei McLaren Mercedes Button, care este cu 100 de puncte în spatele lui Vettel campion mondial en-titre, consideră că va fi important să puna presiune pe Red Bull la Spa.
"M-am simtit minunat sa merg in vacanta de vara cu victoria din Ungaria ", a spus el." A fost o cursa care ca era posibil sa castigam atat pe uscat cat si pe umed - ceea ce va fi bine sa retinem la Spa, aşa cum va fi, probabil, umed si uscat la un moment dat în timpul week-endului."
" Imi place sa concurez la Spa dar ,din pacate , nu prea am realizat prea multe aici in ultimii ani , mai ales ca in ultimele doua editii am fost eliminat din cursa nu din cauza mea " a adaugat el . "Anul acesta sper sa fiu putin mai norocos " .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu