luni, 27 iunie 2011

Obiectivul lui Vettel : sa castige curse in continuare !

Pilotul echipei Red Bull Racing Sebastian Vettel şi-a avertizat rivalii că obiectivul său este să câştige curse în continuare, chiar dacă este aproape campion mondial după şase victorii în opt etape.

După ce sâmbătă a obţinut la Valencia al şaptelea pole position din acest sezon, Sebastian Vettel a profitat de oportunitate şi şi-a trecut în cont a şasea victorie a sezonului, în urma căreia avansul său în clasamentul general în faţa lui Jenson Button şi Mark Webber a ajuns la 77 de puncte.

Germanul poate cuceri al doilea titlu mondial cu trei etape înainte de final, însă acesta susţine că nu se gândeşte încă la trofeu. În schimb, el îşi avertizează rivalii că în următoarele etape obiectivul său principal rămâne neschimbat: să câştige curse.

"Nu mă uit la diferenţa din clasament, este un sezon lung. Am avut un start fenomenal de sezon şi vom continua să tratăm pas cu pas fiecare cursă. Sigur, nu trebuie să riscăm prea mult pentru victorie, dar obiectivul rămâne să câştigăm curse. Dacă ai o şansă să câştigi trebuie să profiţi de ea. Dacă vine o zi când nu suntem suficient de competitivi, dar putem termina pe trei, trebuie să terminăm pe trei, nu pe şapte. Trebuie să continuăm să facem ceea ce facem, să fim dornici de victorii şi să vrem să ne descurcăm din ce în ce mai bine", a declarat el la conferinţa de presă de după cursă.

Vettel s-a impus în Marele Premiu al Europei fără emoţii, însă germanul susţine că victoria nu a fost nici pe departe atât de uşoară şi că este un fan al circuitului de la Valencia, chiar dacă acesta nu a produs spectacol în niciuna dintre cele patru curse găzduite până în prezent.

"Poate din afara a parut usor. Nu ştiu cât de multe lucruri s-au întâmplat în cursă, dar pentru mine a părut o cursă captivantă. Mă bucur foarte mult când sunt doar eu şi maşina mea pe fiecare tur. Am fost presat din spate de Fernando Alonso şi Mark Webber, uneori au intrat la boxe înainte de mine, alteori după mine. Din anumite motive îmi place acest circuit, este fantastic", a mai precizat el.

Via | FIA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu