luni, 10 septembrie 2012

Hamilton : "După ce am auzit că Perez l-a depăşit (pe Alonso) m-am gândit că este grozav" !

 Sergio Perez a repetat duminică prestaţia senzaţională de la Marele Premiu al Malaysiei şi a terminat pe locul doi după ce a plecat doar de pe poziţia a 12-a, la capătul unei strategii inteligente prin care a optat pentru pneuri medium în finalul cursei.
 La un moment dat, pilotul echipei Sauber a fost creditat cu şanse să-l ajungă din urmă pe liderul Lewis Hamilton, însă britanicul a negat că s-a simţit vreo clipă ameninţat.
 "Am mers la pas până în momentul în care Perez s-a apropiat. Apoi am auzit că recupera o secundă pe tur până când diferenţa era de aproximativ 14 secunde, moment în care am încercat să echilibrez situaţia pe un anumit număr de tururi. Apoi cu şase tururi înainte de final erau şapte secunde. Nu pot spune că a existat o presiune majoră. Cred că dacă ar fi fost mai aproape la start ar fi fost dificil, dar în ultimele tururi a trebuit doar să accelerez un pic mai repede pentru a reduce diferenţa cu care mă ajungea din urmă", a declarat el.
În plus, Hamilton admite ca Perez i-a făcut de fapt un favor prin revenirea spectaculoasă din finalul cursei, întrucât a reuşit să-l depăşească pe Fernando Alonso, care a obţinut astfel 15 puncte în loc de 18.
 "Când am auzit că Alonso a ajuns pe locul doi m-am gândit cum a reuşit să facă asta, iar apoi mi-am spus că este în regulă şi că trebuie doar să încerc să ajung la linia de sosire. Aşa că după ce am auzit că Perez l-a depăşit m-am gândit că este grozav", a adăugat el.
 Victoria de duminică a fost prima obţinută de Hamilton în carieră pe circuitul de la Monza.
Hamilton
Surse : www.fia.com ; www.automarket.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu