"Începem prin modelarea noului circuit pentru simulator, folosind desene CAD, date, fotografii şi scanări laser ale circuitului. După ce pregătim modelul, acesta poate fi pilotat în simulator, iar primul obiectiv este stabilirea setărilor de bază. În mod obişnuit, o zi de teste începe la 9:00 şi se termina la 15:00, timp în care facem aproximativ 70 de tururi. Începem cu o sesiune dedicată dezvoltării monopostului şi încercăm diferite opţiuni pentru setări" Un astfel de simulator , pe langa faptul ca ofera foarte multe informatii , poate realiza si strategii de cursa , asta datorita faptului ca inginerii pot determina comportamentul pneurilor in cursa : "Pentru un circuit nou nu avem date istorice. Prin urmare, munca în simulator începe cu câteva luni înainte şi calculăm forţele virtuale care apasă asupra monopostului. Astfel, ai o idee privind încărcarea pneurilor şi date privind nivelul de abrazivitate ale suprafeţei circuitului, pe baza cărora poţi estima degradarea pneurilor pe circuit, element crucial pentru strategie. De asemenea, poţi găsi traiectoria ideală, oportunităţile de depăşire sau cât de departe poate fi un pilot pentru a depăşi folosind sistemul DRS"

Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu