Dupa cedarea sisetmului de franare a ambilor piloti Mercedes la sfarsitul cursei din Bahrain, directorul tehnic al echipei, Paddy Lowe a declarat:
„Am vazut problema in sistemul lui Nico inca de la turul intai, dar franele au cedat in antipenultimul tur, de aceea el a mers lung, fiindca sistemul de franare prin cablu trece de la un sistem activ la unul pasiv si ramane fara energie.”
In acelasi timp dircetorul echipei, Toto Wolff explica ca rezultatul este un compromis al schimbarilor pe care ei le-au facut pentru a utiliza mai bine pneurile din spate ale masinilor in speranta ca îi vor pastra pe cei de la Ferrari in spatele lor.
„A fost o chestiune de setari si am stiut ca schimbarile pe care le-am facut la monopost vor compromite putin temperatura franelor. Am stiut ce facem. A fost dificil din pricina numeroaselor depasiri, in special a celor facute de Nico si in cele di urma ambele masini s-au chinutit sa treaca de pilotii intarziati. Dupa ce urmaresti niste masini, in minutul urmator aerul care iti vine este unul foarte fierbinte si de aceea franele cedeaza. Nu exista doar o singura solutie. Daca am fi stiut ca acest lucru ne-a costat aproape cursa si pozitia doua probabil ca am fi facut lucrurile diferit si in viitor le vom face diferit.”
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu