"Este vorba despre modul în care se comportă monopostul şi de ceea ce prefer eu, de modul în care funcţionează pneurile. Este o combinaţie de factori. Avem mult de muncă la monopost, ne lipseşte tracţiunea şi avem o lipsă de aderenţă pe partea mecanică. Dacă rezolvăm partea frontală a monopostului pierdem spatele. Mai este mult de muncă, dar vom ajunge acolo", a declarat fostul campion mondial.
Raikkonen afirmă că inginerii Ferrari au încercat o soluţie inclusiv la Marele Premiu al Austriei de la sfârşitul săptămânii trecute, însă aceasta nu a avut efectul anticipat.
"Am încercat ceva diferit începând de sâmbătă şi până la urmă nu cred că a făcut mare diferenţă. În anumite momente ale cursei nu a funcţionat, iar în calificări a fost ceva similar, dar după ce am decis să optăm pentru această soluţie a trebuit să rămânem cu ea", a mai precizat el.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu