Cu toate acestea, FIA respectă tradiţia începută în acest sezon şi a anunţat
existenţa a două zone DRS pentru Marele Premiu al Ungariei. Astfel, prima zonă DRS va fi amplasată pe linia de start-sosire, în timp ce a doua zonă de depăşire DRS este regăsită imediat după primul viraj.
Strategia pe care mizează forul mondial este că un pilot aflat la o secundă în spatele unui rival va avea posibilitatea să se apropie de acesta în prima zonă DRS şi să iniţieze un atac în a doua zonă DRS. Ideea este una interesantă în condiţiile în care se întâmplă frecvent ca piloţii să nu aibă posibilitatea să efectueze o depăşire nici atunci când au sistemul DRS activat pe linia de start-sosire.
Întrucât cele două zone DRS sunt amplasate foarte aproape una de cealaltă, piloţii vor avea un singur punct de detecţie pentru diferenţa de o secundă, acesta urmând să fie situaţia în virajul 13.
Sursa : www.automarket.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu