Sistemul de suspensie reactiv pe Lotus a fost prima oara testat anul trecut la Abu Dhabi Young Driver Test şi a contribuit la menţinerea garzii la sol faţă în conformitate cu frânarea in turnante - pentru a beneficia atât performanţele aerodinamice cat şi de stabilitate. Echipele rivale s-au grabit sa cerceteze acest sistem , mai ales ca cei de le Ferrari au fost cei care au incercat primii sa produca propria vesriune de garda la sol reactiva . "Despre ceea ce vorbim este legat mai mult de stabilitatea pe perioadele de franare. Este un sistem despre care ştiu că au existat unele documente, în scris, între FIA şi echipe ", a explicat Stefano Domenicali. "Aşteptăm confirmarea finală în cazul în care acest tip de dispozitive va fi acceptabil sau nu. Dar suntem în căutarea de aceste tipuri de dispozitive pentru a vedea dacă acestea contribuie sau nu la performanţă. Dar trebuie să aşteptăm şi să vedem ce va fi reacţia la FIA in aceasta privinta ".
Sursa : http://www.uttercriminal.com/
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu